Digitalno postaje sve važnije za brokere osiguranja

Datum objave: 13.3.2018., 13:32
Preferencije potrošača u korištenju interneta za istraživanje i kupnju osiguranja znači da digitalni alati trebaju brokerima biti ključni dio "arsenala", navodi se u novom istraživanju.
Gotovo polovica (48 posto) potrošača navela je internet kao omiljeni način usporedbe pružatelja osiguranja i polica osiguranja, otkriva najnovije istraživanje Fuel Cyclea, jer danas chat botovi i alati za usporedbu cijena čine proces lakšim nego ikad prije. Za auto, imovinska, zdravstvena i životna osiguranja, ispitanici su rekli da su proveli prosječno 0 - 3 sata istražujući pružatelje usluga te su razmotrili između 0 i 4 različitih pružatelja prije konačnog odabira.

Rezultat toga je da i osiguratelj i posrednik moraju shvatiti da je danas proces kupnje brz te bi trebali osigurati "dobru pozicioniranost“ pri web pretraživanju. Ključno je da posrednici više ne mogu gledati online prisutnost kao nešto što je "lijepo imati", već kao prvu dodirnu točku koju će imati sa svojim klijentima, navodi istraživanje.

"Brokeri moraju najprije shvatiti da je njihovo znanje i mudrost u vezi s osiguranjem nešto što će uvijek biti korisno klijentu", rekao je Nick Chadwick, viši istraživač u Fuel Cycleu za Insurance Business. "S više potrošača koji žele kupiti online osiguranje, bit će važno da agenti traže dodatne mogućnosti da bi svoje znanje dijelili izvan tradicionalnih metoda, poput osobnih razgovora ili putem telefona", kazao je.

U dobu "informiranog kupca", posrednici moraju više početi gledati svoju ulogu kao savjetodavnu, i shvatiti da sve češće oni više nisu prva dodirna točka na putu osiguranja kupca. "Agenti moraju biti otvoreni za obavljanje većeg broja svojih poslova online. To uključuje prisutnost na društvenim mrežama i pružanje mrežnih konzultacija putem mobilnih aplikacija i chat botova", rekao je Chadwick.

"Nove nadolazeće generacije obilježene su kao netradicionalne - niže stope vjenčanja, stambenog vlasništva, itd., ali su s druge strane duboko povezane sa svojim pametnim telefonima te je važno važno da se uvijek sjetite ovih činjenica kada radite s kupcima osiguranja 'novog doba'“.