Arhiva časopisa - broj 10, listopad 2017.

IZMEĐU DVA BROJA

AKTUALNO

U kakvu će eurozonu ući Hrvatska: Tri scenarija za euroblok

Loše vijesti za rođene nakon 1962. koji su obvezno štedjeli u mirovinskim fondovima

INTERVJU

Dalibor Đurkan, predsjednik Uprave Merkur osiguranja

U srednjem roku očekujemo stabilan rast životnih osiguranja

Negativni demografski trendovi odrazit će se na mirovinski i zdravstveni sustav, no paralelno bi trebali dovesti do rasta tzv. osobne odgovornosti, odnosno spoznaje da svatko od nas mora razmišljati o svojoj budućnosti i rizicima koje ona nosi. Individualizirani programi životnog osiguranja predstavljaju jedno od ključnih rješenja za pitanje osobne odgovornosti, a znamo da programi osiguranja života uključuju sva očekivana demografska kretanja

TRŽIŠTE OSIGURANJA

Premija ipak raste

ANALIZA

Solventnost II vs. Basel III

KOLUMNA

Tatjana Račić Žlibar, članica Uprave UNIQA osiguranja

TEMA BROJA

Osiguranja od elementarnih nepogoda

O osiguranju se razmišlja kad voda počne prodirati u kuću

Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje, za rujan ove godine ukupna premija osiguranja od imovine iznosila je 502 milijuna kuna, što je šest posto više nego u istom razdoblju lani i što je povećanje udjela u ukupnoj bruto premiji na sedam posto. U stavci “ostala osiguranja imovine“ također je prikupljeno pola milijarde kuna, odnosno sedam posto više nego u 2016.

Osiguranje nije potrebno kada je superheroj uvijek spreman uskočiti

RAZGOVARAMO

Davor Debrecin, direktor agencije Svinaweb

Pretvorimo prijetnje u prilike!

Digitalno oglašavanje treba se uklopiti u cjelokupni marketinški miks poduzeća. Najvažnije je integrirati digitalni marketing s ostalim oblicima oglašavanja, odnosno i kroz offline marketing usmjeravati korisnike na web stranice i druge online medije. Tako se ostvaruje sinergijski efekt online i offline kanala

ISTRAŽIVANJE

Mišljenje izvršnih direktora o trendovima u osigurateljnoj industriji

Stanje osigurateljne industrije u državama bivše Jugoslavije

DOGAĐANJA

Održana konferencija o životnim osiguranjima

Dan hrvatskih financijskih institucija

Održana međunarodna konferencija INTRANSLAW

IZ ZASTUPNIČKOG KUTA

Prodavači kakve (ne) želimo

MENADŽMENT

Jesu li naši zaposlenici prodavači ili dodavači?

TRENDOVI

Suradnja tradicionalnih osiguratelja i inovativnih start-upova

Globalno stanje u industriji reosiguranja

PRODAJA

Financijske usluge i kako ih uspješno predstaviti tržištu

Reputacija se može graditi godinama, a srušiti u minuti

Nepovjerljivost je kod klijenata prirodna i ne treba je se bojati, već je treba prihvatiti kao izazov i raznim metodama pokušati okrenuti situaciju. Neki prodavači koriste šarm i humor, drugi pak biraju nešto intenzivniji fokus na potencijalnoga kupca, čime dojam o prodavaču postaje manje važan

PRAKSA

Tko preuzima odgovornost u prijevoznom lancu?

Suosiguranje u doba rizika

PITALI STE – ODGOVARAMO

SUDSKA PRAKSA

Domaća

Europsko pravo

U ZVJEZDANOM STILU

Ivan Bengeri, travel bloger